Dotazy
Balík, který je mi předáván, má poškozený obal. Mám zásilku od přepravce převzít?
Pokud bude mít balík lehce poškozený obal, ale bude zachován jeho tvar a pevnost, můžete balík od přepravce převzít. Ovšem pouze pod podmínkou vyplnění zápisu o poškození obalu zásilky s řidičem daného dopravce. Na tento zápis máte právo, nenechte se řidičem odbít!
Pokud bude mít zásilka zjevně změněný tvar, či bude porušena pevnost a soudržnost celého obalu, doporučujeme takový balík nepřebírat vůbec!
Převzal jsem poškozený balík. Mám nárok na náhradu poškozeného zboží?
Pokud jste sepsal zápis o poškození obalu s řidičem při převzetí balíku, máte nárok na náhradu poškozeného zboží.
V případě, že jste tento zápis neprovedl, nárok na náhradu zboží nemáte. Ve chvíli kdy jste poškozený balík převzal, i když jde pouze o natržení vnějšího obalového materiálu, a nesepsal jste to s řidičem, je přepravcem tato zásilka považována za doručenou v bezchybném stavu. Následně ani my nemáme nárok u přepravce na náhradu za poškozené zboží.
Platba
Jakým způsobem mohu moji objednávku uhradit?
V našem internetovém obchodě Vám nabízíme několik možných způsobů jak objednávku zaplatit:
Hotově
Při osobním převzetí zboží v sídle společnosti.
Dobírka
Platba při přebírání zboží od doručovatele – platba v hotovosti (platí pro PPL). Kartou i hotově.
Bankovním převodem - platba dopředu
Zvolíte-li tuto možnost, pak Vám bude neprodleně po dokončení objednávky zaslán na váš email pokyn pro platbu s číslem účtu a variabilním symbolem. Po připsání peněz na náš účet zboží ihned odesíláme
Kolik stojí dobírka
Dobírka dopravce PPL na území ČR - 50,- Kč
Vrácení zboží
Zboží, které jsem od Vás obdržel, mi nevyhovuje, mohu ho vrátit?
Zboží zakoupené na našem internetovém obchodě můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty, začínající datem převzetí objednaného zboží. Na objednávky uskutečněné v rámci obchodní či podnikatelské činnosti se toto právo nevztahuje.
Je podmínkou vrácení zboží nepoškozený obal?
Vzhledem k tomu, že obal není dle zákona součástí zakoupeného zboží, nemusí být součástí vráceného zboží. Přesto Vám velmi doporučujeme zboží vrátit s originálním obalem, jelikož provozovatel eshopu Daniel Obdržálek - Velba.cz, má právo požadovat náhradu vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží a jeho uvedení do původního stavu. Tyto náklady posuzujeme individuálně a jsou poté zákazníkovi naúčtovány či odečteny z částky za vrácené zboží.
Mohu si zboží vyzkoušet?
Protože prodáváme zejména kosmetiku a produkty pro spotřebu, není možné vracet rozbalené výrobky.
Jaké dokumenty mám k vrácenému zboží přiložit?
Doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.
Nejlepší variantou je zaslání vyplněného formuláře Odstoupení od smlouvy a nákupního dokladu, který jste obdrželi spolu se zásilkou.
Reklamace
Jak je to s reklamací zboží?
Jak postupovat v případě poškozeného či nefunkčního zboží je přehledně zpracováno v našem reklamačním řádu, který je součástí VOP.
Účtujete nějaké další poplatky?
Pokud se rozhodnete zaplatit zboží převodem na náš účet, neplatíte již žádné další poplatky.
Jak je možné, že máte tak levnou dopravu?
Dopravu dotujeme z vlastních zdrojů.
Jak mohu nakupovat telefonicky?
Objednávat telefonicky je možné od pondělí do pátku od 9:00 – 14:00 hodin na telefonním čísle 777 693 094, ze zahraničí +420 777 693 094, nebo na tel.: 583 211 864, ze zahraničí +420 583 211 864.
Vyberte si zboží, které chcete zakoupit, poznačte si další parametry zboží (např. barvu) a připravte si tyto údaje: Jména a příjmení, e-mail, telefonní číslo na kterém vás zastihneme nejčastěji, adresu pro doručení, případné dotazy ke zboží.
Potřebuji se poradit, kam mám napsat nebo zavolat?
Ke každému zboží postupně doplňujeme návody a rady. Pokud si však budete chtít cokoliv ujasnit nebo získat další informace, tak nám napište na e-mail velba@velba.cz, nebo zavolejte na tel.: 777 693 094 nebo 583 211 864. Rádi vás uslyšíme, poradíme a odpovíme na dotazy.
.jpg)