Dotazy

Doprava

Jakým způsobem mi zboží dodáte?

Při uzavírání objednávky v našem internetovém obchodě máte možnost si ve třetím kroku objednávkového procesu zvolit  možností způsobu dodání:

PPL

Prostřednictvím přepravní společnosti PPL je možné zasílat jednotlivé zásilky až do 30 kg váhy. Nabízí pohodlné sledování zásilky na svých internetových stránkách, emailové upozornění o zasílání zásilky či sms kontaktování v den dodání. Dodání do ParcelShopu. V případě, že Vás dopravce nezastihne na uvedené adrese, dopraví zásilku do nejbližšího ParcelShopu, kde bude zásilka připravena k vyzvednutí. Do ParcelShopu je možné objednávku nasměrovat také v procesu vytváření objednávky. Termín úložní doby stanovuje dopravce dle sezóny. O přípravě zásilky k vyzvednutí i termínu, do kdy je možné objednávku vyzvednout Vás bude informovat přímo dopravce. Zákazník má povinnost si zásilku vyzvednout a výběrem služby doručení dopravcem PPL souhlasí s VOP dopravce.

Zásilkovna

Společnost Zásilkovna nabízí více jak 1428 odběrných míst. Přepravovat lze lehčí výrobky. Celková hmotnost zásilky vč. obalu nesmí překročit 5 kg.
Svou pobočku si vyberete při dokončování objednávky. Pokud potřebujete zjistit nejbližší pobočku nyní, klikněte na odkaz ZDE. Zákazník má povinnost si zásilku vyzvednout a výběrem služby doručení dopravcem Zásilkovna souhlasí s VOP dopravce.

Osobní odběr

Vaše zboží si můžete vyzvednout přímo v sídle naší společnosti a to každý pracovní den od 9:00 do 14:00.

Termín odběru si prosím domluvte dopředu telefonicky.

Najdete nás na adrese:

VELBA.CZ
Nový Malín 480
788 03 Nový Malín

tel.: +420 777 693 094

Jak rychle budu mít zboží u sebe doma?

Pokud uzavřete objednávku na našem internetovém obchodě do 12:00, budeme se snažit  zboží zabalit a odeslat ještě ve stejný den. Pro zásilky nám každý den jezdí dopravce. Někdy však přijede o trochu dříve a již nestihneme zásilku zabalit. V tomto případě předáváme zásilku dopravci hned další pracovní den k doručení. Na našem eshopu lze objednat pouze zboží, které máme skladem k okamžitému odběru. Zboží, které nemáme skladem k okamžité expedici nelze vložit do košíku.) Dodání pak trvá přibližně jeden pracovní den. Po kompletaci zásilky a předání dopravci Vám zasíláme do emailu všechny potřebné údaje k zásilce.

Pokud se stane, že zboží, které jste objednali momentálně není skladem, Např. byl doprodám v současnou chvíli poslední kus. Tak Vás budeme  o přibližném termínu dodaní co nejrychleji informovat. Emailem, telefonicky, nebo SMS zprávou.

 

Kolik mne bude doprava stát?

Pro maloobchodní zákazníky platí tento tarif (všichni zákazníci mimo velkoodběratele)

1.) V případě osobního odběru neúčtujeme žádné poplatky, je tedy zdarma.

2.) Objednávky do 2000 Kč (doprava po ČR)

PPL:

 

125,- Kč
platba dobírkou 50,- Kč

Platba převodem, platební kartou, platební bránou, QR kódem a pod. je ZDARMA.

Zásilkovna:

82,- Kč

Platba převodem, platební kartou, QR kódem a pod. je ZDARMA.

 3.) Objednávky nad 2000,-  Kč* je doprava na území ČR zcela zdarma.

 

Pro velkoobchodní zákazníky platí tento tarif (dopravce PPL)

Za každých započatých 30 kg účtujeme částku 75*,- Kč

V případě osobního odběru neúčtujeme žádné poplatky, je zdarma.

*pro velkoobchodní partnery je ceny uvedena bez DPH 21%

 

Jsem ze Slovenska, kolik mne bude doprava stát?

U objednávek na Slovensko účtujeme cena dopravy 7 EUR za každých započatých 20 kg, bez ohledu na hodnotu objednávky.

všechny ceny uvedeny s DPH 21%

  

Balík, který je mi předáván, má poškozený obal. Mám zásilku od přepravce převzít?

Pokud bude mít balík lehce poškozený obal, ale bude zachován jeho tvar a pevnost, můžete balík od přepravce převzít. Ovšem pouze pod podmínkou vyplnění zápisu o poškození obalu zásilky s řidičem daného dopravce. Na tento zápis máte právo, nenechte se řidičem odbít!

Pokud bude mít zásilka zjevně změněný tvar, či bude porušena pevnost a soudržnost celého obalu, doporučujeme takový balík nepřebírat vůbec!

 

Převzal jsem poškozený balík. Mám nárok na náhradu poškozeného zboží?

Pokud jste sepsal zápis o poškození obalu s řidičem při převzetí balíku, máte nárok na náhradu poškozeného zboží.

V případě, že jste tento zápis neprovedl, nárok na náhradu zboží nemáte. Ve chvíli kdy jste poškozený balík převzal, i když jde pouze o natržení vnějšího obalového materiálu, a nesepsal jste to s řidičem, je přepravcem tato zásilka považována za doručenou v bezchybném stavu. Následně ani my nemáme nárok u přepravce na náhradu za poškozené zboží.

Platba

Jakým způsobem mohu moji objednávku uhradit?

V našem internetovém obchodě Vám nabízíme několik možných způsobů jak objednávku zaplatit:

Hotově

Při osobním převzetí zboží v sídle společnosti.

Dobírka

Platba při přebírání zboží od doručovatele – platba v hotovosti (platí pro PPL). Kartou i hotově.

Bankovním převodem - platba dopředu

Zvolíte-li tuto možnost, pak Vám bude neprodleně po dokončení objednávky zaslán na váš email pokyn pro platbu s číslem účtu a variabilním symbolem. Po připsání peněz na náš účet zboží ihned odesíláme

 

Kolik stojí dobírka

Dobírka dopravce PPL na území ČR - 50,- Kč

 

Vrácení zboží

Zboží, které jsem od Vás obdržel, mi nevyhovuje, mohu ho vrátit?

Zboží zakoupené na našem internetovém obchodě můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty, začínající datem převzetí objednaného zboží. Na objednávky uskutečněné v rámci obchodní či podnikatelské činnosti se toto právo nevztahuje.

 

Je podmínkou vrácení zboží nepoškozený obal?

Vzhledem k tomu, že obal není dle zákona součástí zakoupeného zboží, nemusí být součástí vráceného zboží. Přesto Vám velmi doporučujeme zboží vrátit s originálním obalem, jelikož provozovatel eshopu Daniel Obdržálek - Velba.cz, má právo požadovat náhradu vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží a jeho uvedení do původního stavu. Tyto náklady posuzujeme individuálně a jsou poté zákazníkovi naúčtovány či odečteny z částky za vrácené zboží.

Mohu si zboží vyzkoušet?

Protože prodáváme zejména kosmetiku a produkty pro spotřebu, není možné vracet rozbalené výrobky.

 

Jaké dokumenty mám k vrácenému zboží přiložit?

Doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.

Nejlepší variantou je zaslání vyplněného formuláře Odstoupení od smlouvy a nákupního dokladu, který jste obdrželi spolu se zásilkou.

 

Reklamace

Jak je to s reklamací zboží?

Jak postupovat v případě poškozeného či nefunkčního zboží je přehledně zpracováno v našem reklamačním řádu, který je součástí VOP.

 

Účtujete nějaké další poplatky?

Pokud se rozhodnete zaplatit zboží převodem na náš účet, neplatíte již žádné další poplatky.

 

Jak je možné, že máte tak levnou dopravu?

Dopravu dotujeme z vlastních zdrojů.

 

Jak mohu nakupovat telefonicky?

Objednávat telefonicky je možné od pondělí do pátku od 9:00 – 14:00 hodin na telefonním čísle 777 693 094, ze zahraničí +420 777 693 094, nebo na tel.: 583 211 864, ze zahraničí +420 583 211 864.

Vyberte si zboží, které chcete zakoupit, poznačte si další parametry zboží (např. barvu) a připravte si tyto údaje: Jména a příjmení, e-mail, telefonní číslo na kterém vás zastihneme nejčastěji, adresu pro doručení, případné dotazy ke zboží.

 

Potřebuji se poradit, kam mám napsat nebo zavolat?

Ke každému zboží postupně doplňujeme návody a rady. Pokud si však budete chtít cokoliv ujasnit nebo získat další informace, tak nám napište na e-mail velba@velba.cz,  nebo zavolejte na tel.: 777 693 094 nebo 583 211 864. Rádi vás uslyšíme, poradíme a odpovíme na dotazy.